Akıntıya kapılmış gemi gibi limanıma dönemiyorum. Akıntıya karşı kürek çekmek için de bir sebep lâzım. Biliyor musun, o gemi batalı çok olmuştu. Gemiyi en son mürettebat terk edermiş! Bende dibe doğru boylanırken dahi gemiden ayrılmadım.
Sonlara doğru boğulmamak ve donmamak için beraber çırpınıp gemiyi terk ettik. Çünkü açık denizler insanı yorar. Hele ki devamlı yön değiştiren rüzgarlı havalara denk gelirsen. Sabah ayazlarında güzelliği seyrederken donmak üzere olduğunu bile geç fark eder insan. Sonsuza uzanan görüntü cezbeder. Geceleri zifiri karanlıktaki sonsuzlukta, gökyüzünden sana, muhteşem ışıklarını sunan yıldızlar ise cabası...Bir de uykundan feragat edip, gün doğumlarını izledim mi alamazsın kendini açık denizlerden. ¨Gün batımı nasıldır acaba^ya yenilir, kurtaramazsın kendini derin sulardan. 2015
kutupsal@hotmail.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder