KUTUPTAYAZ
tanımsız :)
Yol
Aynı rahta mıydık; aynı yerlerde, aynı şarkıları dinlemiş, aynı duyguları hissetmişiz. Bu aksi gibi duran ayrılık neden vardır bilmem. Lâkin her şey gibi bir yere bağlanmalı, sonu olmalıdır zannımca. Uzayıp giden şeyler insanı yorar.
kutupsal@hotmail.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder