Yol

Aynı rahta mıydık; aynı yerlerde, aynı şarkıları dinlemiş, aynı duyguları hissetmişiz. Bu aksi gibi duran ayrılık neden vardır bilmem. Lâkin her şey gibi bir yere bağlanmalı, sonu olmalıdır zannımca. Uzayıp giden şeyler insanı yorar.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder